Wednesday, January 19, 2011

Apa nak jadi????

Hmmm.... apa nk jadi???? Buat masa nie byk gila benda aku nk buat n for sure study la.. Note terbengkalai byk lg x siap.. nk baca buku mcm xdak mood la plak.One more thing, my lover xde la.. jgn x taw my lover tue, slalu ja bunyi tp skrg nie da x bunyi da coz dia sakit, kena anta p klinik tp ak x anta lg.. so, da dkt 2 weeks jgak la x bunyi tp nk wat camna. Last week ak msuk USC[university sport carnival] n ak adalah representative 4 my mahallah for 1500m. Aku dpt no 6 out of 15, even x menang tp bg ak tue da kira menang la tue coz i have done my best n aku puas hati. kira setimpal la dgn ak nya training tp ckit lg ja aku nk dpt no 5 apa2 pown ak bersyukur la.
Upcoming assignment: laporan pemerhatian kes. Aku nk kena pegi kompleks mahkamah kt jln duta coz nk wat laporan tue la. X sbr gila aku nk p nie, extremely excited. Ikut plan nk p ari jumaat nie tp ari tue ada kls ganti la plak. Ckp psl kls ganti, ak ada byk kls nk kena ganti coz ari cuti jatuh pd ari lecture, so my lecturer nk wat ganti. Next assignment, research about the constitution of muslim countries n ak dpt brunei darussalam n turn utk present ak dpt last skali coz dlm kls, ak la yg lahir paling lambat means my birth date is on december.Next, presentation bm, istilah n for contract the case review is on the way.. next week plak ak ada test 4 paper 3 hari berturut2 n ak ada 2 paper utk 2nd day tue. Don't know how to do.. STUDY SMART N HARD.. CHAIYOK!!! Wish me luck :)

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. betul kata saya :D tu wahai tuan punya blog,
    buat baik2 ya :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete